Naša povijest

Tork odlikuje ponosna povijest inovacija. Od samog početka s lansiranjem jednokratnih brisača do našeg softvera za čišćenje koji radi na osnovi podataka, ustrajni smo u pomaganju svojim klijentima da poboljšaju svoje poslovanje. Bliskom suradnjom s klijentima postali smo globalna vodeća tvrtka za profesionalnu higijenu. Sada želimo oblikovati budućnost profesionalne higijene, zajedno s vama.
 
 
2008_to_2017.jpg

Od globalne vodeće tvrtke do oblikovanja tržišta

Kao utvrđeni globalni brend, nastavljamo jačati svoju ponudu jedinstvenim inovacijama i unaprijediti svoj doprinos održivom društvu. U nastavku možete pronaći odabir novih lansiranih proizvoda i aktivnosti tijekom povijesti.
 
2018.
2018. slavimo 50. godišnjicu! Bliskom suradnjom s klijentima postali smo globalna vodeća tvrtka za profesionalnu higijenu. Sada smo spremni oblikovati budućnost profesionalne higijene!
 
2017.
Lansiranje proizvoda Tork PeakServe®. Prva velika inovacija na tržištu sušenja ruku desetljećima omogućuje bolji protok u prostorijama za pranje s velikim prometom. Saznajte više o proizvodu Tork PeakServe.
 
Lansiranje proizvoda Tork PaperCircle®. Prva svjetska usluga recikliranja za iskorištene papirnate ručnike za ruke.  
 
2014.
Lansiranje proizvoda Tork EasyCube®. Povezani dozatori omogućuju čistačima i upraviteljima ustanova znanje o onome što je, kada i gdje potrebno – čime se mijenja logika čišćenja.
 
2010.
Lansiranje linije dozatora Tork Performance. Prvi asortiman dizajniranog dozatora za papirnate brisače i krpe za čišćenje pomaže djelatnicima održavanje profesionalne i organizirane radionice.
 
2009.
Lansiranje proizvoda Tork Easy Handling™. Sustav ergonomičnog pakiranja pojednostavnjuje otvaranje, transport i odlaganje u otpad te postavlja novi industrijski standard.
 
 
1998_to_2008.jpg

Globalna ponuda u svakom segmentu

Postavljamo više standarde za naše dozatore dodavanjem novih funkcionalnosti i nastavljamo se razvijati na globalnim tržištima. Ovo je desetljeće u kojem uistinu postajemo globalna vodeća tvrtka.
 
2007.
Tork postaje brend vrijedan milijarde dolara s prodajom u 70 država svijeta spajanjem sjevernoameričkih brendova Mainstreet, Coronet i Park Avenue u brend Tork. 
 
2003.
Lansiranje sustava Tork Xpressnap® u Sjevernoj Americi. Time se mijenja uloga standardnih salveta koje se doziraju jer jamči smanjenje upotrebe za 25 %.
 
2002.
Lansiranje proizvoda QuickDry. Tehnikom TAD (Through Air-Dried, sušeno zrakom) korisnici mogu sušiti ruke još brže mekšim proizvodom. 
 
 
1988_to_1998.jpg

Izgradnja vodećeg brenda

Izgrađujemo svoj status vodećeg brenda širenjem ponude i dodavanjem inovacija koji uspostavljaju novi standard za profesionalnu higijenu.  
 
1995.
Mölnlycke se udružuje s tvrtkom PWA s kojom dolaze četiri brenda: Apura, Hotel Exclusive, MAP i Amandi. Odlučeno je prioritet dati Torku kao vodećem brendu za profesionalnu higijenu.
 
1993.
Predstavljanje metalnog dozatora oblikovanog za zadovoljavanje potreba u najzahtjevnijim okruženjima. 
 
1992.
Tork je jedan od prvih proizvođača materijala koji je počeo u upotrebljavati Procjenu životnog ciklusa u postupku R&D.
 
1991.
Lansiranje linije dozatora Box 90 koju je dizajnirao slavni dizajner automobila, Giorgetto Giugiaro.
 
 
1978_to_1988.jpg

Sustavi koji čine razliku

S novim rješenjima ulazimo na nova područja i nova tržišta diljem svijeta. 
 
1987.
Tork postaje vodeći brend u profesionalnoj higijeni asortimanom koji broji 500 proizvoda i predstavlja se Tork logotip.
 
1986.
Mölnlycke kupuje Edet Bruk tvornicu i prvi put u profesionalnoj higijeni počinje upotrebljavati reciklirani papir za jednokratne proizvode.
 
1980.
Tork dolazi na američko tržište i švedski boksač teške kategorije, Ingemar „Ingo” Johansson, pojavljuje se u kampanji za stvaranje svijesti o brendu.
 
1980-e
Lansiranje linije dozatora Box 80. Cjelokupni asortiman dozatora u različitim kombinacijama boja prvi je na tržištu. Dozator je napravljen od prozirne plastike što pomaže korisnicima ponovno punjenje kada je potrebno.
 
1979.
Tork ulazi na područje prostorije za pranje potpunim sustavom sapuna: dozator S-Box i asortiman sapuna za različite potrebe, kao što su „extra mild”, „heavy duty” i „hair & body”.
 
 
1968_to_1978.jpg

Povijest inovacija

Priča o Tork brendu započinje 1968. izradom brisača „All-Tork”. „Torka” znači „sušiti” ili „brisati” na švedskom. 
 
1975.
SCA grupa spaja se s tvrtkom Mölnlycke, ali zadržava naziv Mölnlycke i počinju surađivati na tehnikama proizvodnje, R&D-u i izvorima vlakana.
 
1973.
Lansiranje dozatora M-Box na osnovi sustava s unutrašnjim odmotavanjem papira bez središta. On će postati najčešće upotrebljavan dozator u profesionalnoj higijeni desetljećima.
 
1968.
All-Tork brisač kao prvi jednokratni brisač dizajniran kao zamjena krpa za brisanje. To je početak našeg putovanja inovacijama koje će iznova postavljati nove standarde na tržištu profesionalne higijene.