Nova očekivanja
Pandemija je dodala nova očekivanja u pružanju dodatnog i češćeg čišćenja. Rješavanje novih regulacija, protokola i postupaka u čišćenju zahtijeva dodatno osposobljavanje te može uzrokovati probleme s osobljem jer se od vas očekuje obavljanje više poslova s istim ili čak s manje resursa za čišćenje. Osim toga, postoje i nova očekivanja pokazivanja dokaza o čišćenju i higijeni koja zahtijevaju više administracije i izvješćivanja za usklađenost s novim standardima.
Udruživanje klijenata
Čišćenje je jedna od usluga koja se najviše ostvaruje outsourcingom u segmentima kao što su obrazovanje, hoteli, bolnice, maloprodaja i trgovačke ili stambene zgrade. No statistika pokazuje da prosječna tvrtka za čišćenje gubi do 55 % ukupne baze klijenata godišnje zbog lošeg čišćenja*. Te da se novi klijenti obično privlače konkurentnim cijenama i visokom razinom usluge. Zato je osiguravanje visoke i dosljedne kvalitete čišćenja vrlo važno za izbjegavanje gubitka klijenata. Osobito sada kada je higijena više nego ikada prije glavni prioritet.
Poboljšajte kvalitetu i učinkovitost
Održavanje i poboljšanje kvalitete čišćenja i higijene izrazit je izazov, osobito kada također želite poboljšati operativnu učinkovitost. Ako ste se prije fokusirali na poboljšanje kvalitete i zadovoljstvo klijenata, vaša učinkovitost se smanjivala ili obratno: ako ste se previše trudili uskladiti sate i resurse za čišćenje, to se odrazilo na kvalitetu rada. Danas vam tehnologija i inovacije mogu pomoći da napravite oboje – poboljšate kvalitetu i zadovoljstvo klijenata te povećate svoju učinkovitost.
Poboljšajte motivaciju osoblja
Uz čišćenje na osnovi podataka otkrit ćete nov i pametniji način rada koji štedi vrijeme i povećava učinkovitost. Podaci o potrebama čišćenja i ponovnog punjenja u realnom vremenu vama i vašem osoblju omogućuju optimiziranje resursa i veću proaktivnost umjesto pridržavanja fiksne rutine rada. Uz informacije o tome kada i gdje čistiti, osoblje za čišćenje može ukinuti nepotrebne obilaske za čišćenje i provjere dozatora pa može provoditi više vremena na važnim zadacima kao što je čišćenje dodirnih točaka gdje je to najpotrebnije. Ovaj novi način rada pruža vama i vašem osoblju za čišćenje bolji pregled i kontrolu, što zauzvrat povećava motivaciju i smanjuje stres i fizički napor. Rezultat čišćenja na osnovi podataka revolucionarno je poboljšanje učinkovitosti, kvalitete i angažmana osoblja.