Tork 50 godina

Povijest Torka – Ponosna povijest inovacija

Otkako je 1968. uspostavljen Tork predvodimo u inovacijama. Danas nudimo sisteme kao što su Tork rola maramica za kupanje bez jezgre koja smanjuje otpad od pakiranja za 98 % i Tork Xpressnap® koji smanjuje potrošnju maramica za najmanje 25 %. Na mnogim tržištima također nudimo vrhunska tehnološka rješenja kao što je Tork EasyCube®, vodeće svjetsko rješenje za čišćenje na osnovi podataka te čak pomažemo partnerima u recikliranju i cirkularnosti putem inicijative recikliranja u zatvorenom krugu pod nazivom Tork PaperCircle®.

Od globalne vodeće tvrtke do oblikovanja tržišta

Kao utvrđeni globalni brend, nastavljamo jačati svoju ponudu jedinstvenim inovacijama i unaprijediti svoj doprinos održivom društvu. U nastavku možete pronaći odabir novih lansiranih proizvoda i aktivnosti tijekom povijesti.
 
From global.png 
 
2018.
2018. slavimo 50. godišnjicu! Bliskom suradnjom s klijentima postali smo globalna vodeća tvrtka za profesionalnu higijenu. Sada smo spremni oblikovati budućnost profesionalne higijene.
 
2017.
Lansiranje proizvoda Tork PeakServe®. Prva velika inovacija na tržištu sušenja ruku desetljećima omogućuje bolji protok u prostorijama za pranje s velikim prometom. 
 
 
Lansiranje proizvoda Tork PaperCircle®. Prva svjetska usluga recikliranja za iskorištene papirnate ručnike za ruke.
 
 
2014.
Lansiranje proizvoda Tork EasyCube®. Povezani dozatori omogućuju čistačima i upraviteljima ustanova znanje o onome što je, kada i gdje potrebno – čime se mijenja logika čišćenja.  
 
 
2010.
Lansiranje linije dozatora Tork Performance. Prvi asortiman dizajniranog dozatora za papirnate specijalne krpe za brisanje i krpe za čišćenje pomaže djelatnicima održavanje profesionalne i organizirane radionice.
 
2009.
Lansiranje proizvoda Tork Easy Handling®. Sustav ergonomičnog pakiranja pojednostavnjuje otvaranje, transport i odlaganje u otpad te postavlja novi industrijski standard.
 
2000.png 
 

Globalna ponuda u svakom segmentu

Postavljamo više standarde za naše dozatore dodavanjem novih funkcionalnosti i nastavljamo se razvijati na globalnim tržištima. Ovo je desetljeće u kojem uistinu postajemo globalna vodeća tvrtka.
 
2007.
Lansiranje linije dozatora Tork Performance. Prvi asortiman dizajniranog dozatora za papirnate specijalne krpe za brisanje i krpe za čišćenje pomaže djelatnicima održavanje profesionalne i organizirane radionice.
 
2003.
Lansiranje sustava Tork Xpressnap® u Sjevernoj Americi. Time se mijenja uloga standardnih salveta koje se doziraju jer jamči smanjenje upotrebe za 25 %.
 
2002.
Lansiranje proizvoda QuickDry. Tehnikom TAD (Through Air-Dried, sušeno zrakom) korisnici mogu sušiti ruke još brže mekšim proizvodom. 
 
1990.png 

Izgradnja vodećeg brenda

Izgrađujemo svoj status vodećeg brenda širenjem ponude i dodavanjem inovacija koji uspostavljaju novi standard za profesionalnu higijenu.
 
1995.
Mölnlycke se udružuje s tvrtkom PWA s kojom dolaze četiri brenda: Apura, Hotel Exclusive, MAP i Amandi. Odlučeno je prioritet dati Torku kao vodećem brendu za profesionalnu higijenu.
 
1993.
Predstavljanje metalnog dozatora oblikovanog za zadovoljavanje potreba u najzahtjevnijim okruženjima.
 
1992.
Tork je jedan od prvih proizvođača materijala koji je počeo u upotrebljavati Procjenu životnog ciklusa u postupku R&D.
 
1995.
Lansiranje linije dozatora Box 90 koju je dizajnirao slavni dizajner automobila, Giorgetto Giugiaro.
 
1980.png 

Sustavi koji čine razliku

S novim rješenjima ulazimo na nova područja i nova tržišta diljem svijeta. 
 
1987.
S novim rješenjima ulazimo na nova područja i nova tržišta diljem svijeta. 
 
1986.
Mölnlycke kupuje Edet Bruk tvornicu i prvi put u profesionalnoj higijeni počinje upotrebljavati reciklirani papir za jednokratne proizvode.
 
1980.
Tork dolazi na američko tržište i švedski boksač teške kategorije, Ingemar „Ingo” Johansson, pojavljuje se u kampanji za stvaranje svijesti o brendu.
 
1980-e
Lansiranje linije dozatora Box 80. Cjelokupni asortiman dozatora u različitim kombinacijama boja prvi je na tržištu. Dozator je napravljen od prozirne plastike što pomaže korisnicima ponovno punjenje kada je potrebno.
 
1979.
Tork ulazi u arenu toaletnih prostora s potpunim sistemom sapuna: dozator S-Box i asortiman sapuna za različite potrebe, kao što su „extra mild”, „heavy duty” i „hair & body”.
 
1970.png 
 

Povijest inovacija

Priča o Tork brendu započinje 1968. izradom brisača „All-Tork”. „Torka” znači „sušiti” ili „brisati” na švedskom. 
 
1975.
SCA grupa spaja se s tvrtkom Mölnlycke, ali zadržava naziv Mölnlycke i počinju surađivati na tehnikama proizvodnje, R&D-u i izvorima vlakana.
 
1973.
Lansiranje dozatora M-Box na osnovi sistema s unutrašnjim odmotavanjem papira bez središta. On će postati najčešće upotrebljavan dozator u profesionalnoj higijeni desetljećima.
 
1968.
All-Tork brisač kao prvi jednokratni brisač dizajniran kao zamjena krpa za brisanje. To je početak našeg putovanja inovacijama koje će iznova postavljati nove standarde na tržištu profesionalne higijene.