Billund-airport_800x500.jpg  


Učinkovit protok bez obzira na gužvu

Iznenadno povećanje posjetitelja u toaletnom prostoru znači i iznenadan rizik. No Tork PeakServe vam omogućuje stvaranje najboljeg iskustva za posjetitelje. Posebno je oblikovan za optimiziranje protoka u prometnim toaletnim prostorima i poboljšanje korisničkog iskustva u prostorima s velikim prometom. Pogledajte kako je Tork PeakServe pomogao u rješavanju izazova do kojih dolazi pri opsluživanju 3,4 milijuna putnika koji prolaze kroz zračnu luku Billund svake godine.


Priprema za ljetne gužve

Proljeće je i Kirsten Paarup ima puno posla. Ljeto samo što nije stiglo, a tada će zračna luka Billund, druga najveća u Danskoj, biti preplavljena putnicima koji dolaze i odlaze iz tri obližnja tematska parka: Legoland Billund, Lalandia Aquadome i Lion Park u zoološkom vrtu Givskud. S dvanaest godina iskustva u upravljanju timovima za čišćenje u zračnoj luci, Kirsten zna da postoji samo jedan način za rješavanje ljetnih gužvi: planiranje.


Upravljanje gužvama u toaletnim prostorima poznat je izazov upraviteljima poslova čišćenja i uslužnih objekata u cijelom svijetu. Kirsten Paarup, voditeljica za čišćenje u zračnoj luci Billund, nije iznimka. Našli smo se s njom upravo kada su se ona i njezini timovi prebacili na ono što naziva ljetni način rada. 


„Primjećujemo povećanje broja putnika oko uskršnjih blagdana, zatim se postupno povećava, a kada uđemo u posljednji tjedan lipnja, krivulja se penje okomito.” 


Uz 40.000 četvornih metara terminala plus stari terminal i pomoćne zgrade, ukupno 125 toaletnih prostora i 3,5 milijuna putnika godišnje za koje se treba pobrinuti, nije neobično da Kirsten mora misliti na puno toga. 


„Služim se projekcijama opterećenja iz našeg marketinškog odjela zajedno s drugim podacima kako bih procijenila koliko putnika možemo očekivati tijekom nadolazećih mjeseci i gdje će doći do najvećih gužvi u prometu. Zračna luka Billund razvija se fantastičnim tempom. Prošle godine broj putnika porastao je za 9,2 posto. A tijekom prva tri mjeseca 2018. rast je bio još dodatnih 11,2 posto!” 


„Moja glavna briga je da imam dovoljno ljudi. U zimskom periodu, od listopada do travnja, moje osoblje broji približno 60 članova. U ljetnom načinu ima ih približno 100. A budući da mnogi redoviti članovi osoblja idu na odmor tijekom ljeta, trebamo pronaći puno dodatnih osoba svako ljeto.” Postupak koji postaje još složeniji zbog činjenice da sve osoblje zračne luke mora proći temeljite pozadinske provjere. „A zatim ih moramo osposobiti. Puno ljudi misli da može čistiti, ali to nije tako jednostavno kao što izgleda”, kaže Kirsten sa smiješkom.


Još nešto za što je potrebno planiranje jest pribor. „Svi toaletni prostori temeljito se čiste svaki dan, a većina njih se provjerava te se obnavljaju zalihe približno osam puta. Upotrebljavamo istu opremu tijekom godine, no tijekom ljeta naš potrošni materijal nestaje s polica.”


Zračna luka otvorena je 24 sata dnevno, ali putnici stižu u valovima. „Obično su najveće gužve oko 10, 14 i 18 sati kada mnogi letovi slijeću i polijeću. No, ponekad gužve nastaju u neočekivano vrijeme.” Što se događa kada su osobe na bolovanju i Kirsten nema dovoljno osoblja na raspolaganju za gužve? „Ako dođe do toga, možemo malo srezati učestalost nekih od drugih aktivnosti čišćenja. Ali, nikada ne radimo kompromise kada su u pitanju toaletni prostori. Čisti toalet iznimno je bitan dio za iskustvo naših gostiju. A budući da sada upotrebljavamo Tork PeakServe, ne moramo ponovno puniti dozator tako često čime dobivamo na vremenu za održavanje drugih prostora zračne luke čistima, kako naši gosti i očekuju.”


Kirsten Paarup

Voditeljica za čišćenje, zračna luka Billund

"Jedan od naših najvećih problema bio je da naši prethodni dozatori papirnatih ručnika nisu imali dovoljno kapaciteta za usluživanje iznenadnih povećanja prometa u toaletnom prostoru."
Kirsten Paarup, voditeljica za čišćenje u zračnoj luci Billund