Žena snima fotografiju pogleda na grad iphoneom

Održivost i iskustvo gostiju u hotelima idu jedno s drugim

Trendovi u ugostiteljstvu pokazuju da prosječan hotelski gost misli na održivost. Gosti čine svjesnije odabire kod kuće i ne žele da njihova putovanja i noćenja utječu negativno na okoliš. Zanimanje za opcije koje smanjuju ekološki otisak, uključujući to u kojem hotelu odsjesti, nastavlja se povećavati. Dok je iskustvo gosta uvijek glavna briga za voditelje hotela, održivost je također postala čest čimbenik koji čini razliku. 
 
Kako se nositi s time? Tako da osigurate da gosti vide i cijene važnost njihova odabira da odsjednu u vašem hotelu. Tako da komunicirate koji su održivi odabiri učinjeni u vezi s ustanovom. Dijeleći svoje napore sa svojim gostima, oni će znati da se njihove vrijednosti poklapaju s vašim. 
 
 

Jeste li znali:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


3 jednostavna koraka za održivost koje će gosti primijetiti

Puno toga možete dobiti malenim inicijativama za održivost. Posvećenost detaljima ono je zbog čega se vaši gosti osjećaju kao da su kod kuće. Navodimo tri stvari koje možete učiniti, a koje će primijetiti ekološki osviješteni gosti i koji će doprinijeti njihovom pozitivnom iskustvu:

Preporučeni proizvodi

Reference

1 Deloitte, Hospitality 2015 report 
2 Booking.com, 2019 sustainable travel report
3 Survey of 72,000 Hilton guests, Hilton Consumer Research
4 Accor commits to global elimination of single use plastics in guest experience by 2022 (press release) Not translated.