Koja je vaša boja?

Boje utječu na raspoloženje i ponašanje ljudi. Iako unutar restorana ima puno aspekata koji utječu na iskustvo gostiju – boja je jedan od važnijih. Za pružanje inspiracije i poticanje na razmišljanje u vezi s bojama, Tork je upotrijebio tehnologiju moždanih valova kako bi izmjerio kako gosti reagiraju na različite boje.
what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg


Eksperiment s bojama za restorane

16 gostiju s opremom za moždane valove na glavama iskusilo je 8 okruženja u 8 različitih boja. Svako okruženje dizajnirano je s restoranskim atributima potpuno prekrivenim u jednu boju – od zidova i poda do namještaja i pribora i dekoracija za stol. 


Za iskustvo svake boje od gostiju se zatražilo da isprobaju piće i minijaturni kolačić makron – identično u svim aspektima osim boje, u skladu s okolinom. Za svako okruženje, mjerile su se moždana aktivnost i otkucaji srca, uz upitnik za navođenje reakcija sudionika. Svi podaci testiranja analizirani su za izradu profila svake boje.

what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg

Kolačići makroni u osam različitih boja, ali istog okusa – posluživali su se u okruženjima svojih boja u eksperimentu.

„Prvu teoriju boja izradio je Goethe 1810. Ovdje se ne radi o nastojanu da se u pitanje dovede postojeća teorija, već da se doprinese dodatnim spoznajama o bojama, konkretno povezanim s restoranskim okruženjem.”

Catherine d’Hubert, europska voditeljica za asortiman na stolu u Torku

Pronađite svoju boju!

Rezultati se pretvoreni u vodič za boje za vaš restoran.